
Marka: Wizards of the Coast
MTG Double Masters 2022 draft booster box (24)
MTG Double Masters 2022 draft booster box (24)
Marka: Wizards of the Coast
MTG Double Masters 2022 draft booster box (24)
Marka: Wizards of the Coast
MTG Streets of New Capenna Set Booster
Marka: Wizards of the Coast
MTG Double Masters 2022 draft booster
Banner
Nad słowiańską ziemią zaczął kłaść się mroczny cień. Potężny amulet Slaviki, chroniący do tej pory mieszkańców, od śmierci Księcia leżał pozbawiony mocy. Jedyne dziecko władcy, córka, była jeszcze zbyt
Nad słowiańską ziemią zaczął kłaść się mroczny cień. Potężny amulet Slaviki, chroniący do tej pory mieszkańców, od śmierci Księcia leżał pozbawiony mocy. Jedyne dziecko władcy, córka, była jeszcze zbyt młoda by związać się z amuletem i przejąć rodowe brzemię. Do dnia rytuału pozostało jeszcze kilka miesięcy - dopóki córka księcia nie wypełni amuletu swą życiodajną siłą, rody same muszą ochronić mieszkańców przed złem wypełzającym z mokradeł i pieczar.
Wojownicy wyruszyli by bronić zagrożone osady, by ukoić duchy przodków, by dowieść iż to właśnie ich ród jest godzien zaszczytu wydania jednego ze swych synów za młodą księżniczkę, która wkrótce zwiąże się z amuletem i będzie dysponowała ogromną mocą Slaviki.
W grze Slavika każdy z graczy dysponuje sześcioma bohaterami: dwoma wojownikami, druidem, zwiadowcą, łucznikiem i złodziejem. W trakcie gry gracze mają do wyboru pięć krain, do których po kolei wysyłają swoich bohaterów. W swojej turze każdy gracz, po wystawieniu dwóch bohaterów, wystawia do innej krainy monstra ze swojej talii potworów. Część bohaterów i ich przeciwników ma specjalne umiejętności, które znacząco wpływają na sytuację w danej krainie.
Gdy kraina wypełni się potworami, te natychmiast atakują bohaterów, którzy się w niej znajdują. Jeśli ci są w stanie razem odeprzeć atak - zdobywają punkty zwycięstwa i skarb, jaki dana kraina oferuje. Choć drużyna bohaterów znajdująca się w jednej krainie składać się może z członków kilku rodów, zawsze chwałę zyskuje tylko ten ród, który w starciu dysponował największą siłą. Grę wygrywa gracz, który w dniu związania się młodej księżniczki z amuletem będzie dysponował największą liczbą punktów zwycięstwa.
Zawartość pudełka:
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2-5 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30-45 minut
Marka: Black Monk Games
Dodatek Munchkin 7/8 jest połączeniem dwóch angielskich dodatków: Munchkin 7 "Cheat With Both Hands" oraz Munchkin 8 "Half Horse, Will Travel".
Marka: Galakta
Gdy tylko wkroczyliście do antycznych ruin, tunel za wami zawalił się z ogromnym hukiem. Złowieszcze śmiechy i piski wypełniają komnatę. Nie macie szans by odkopać przejście, musicie znaleźć inne wyjście...
Wezwij jego starych przyjaciół i doprowadź innych do obłędu. Ale uważaj na towarzystwo, by samemu nie stracić zmysłów.
Marka: Black Monk Games
Munchkin Legendy 2/3 - Faunie Igrzyska
Marka: Black Monk Games
Munchkin Zombie 3/4 - Ręka, noga, mózg w kanale
Nad słowiańską ziemią zaczął kłaść się mroczny cień. Potężny amulet Slaviki, chroniący do tej pory mieszkańców, od śmierci Księcia leżał pozbawiony mocy. Jedyne dziecko władcy, córka, była jeszcze zbyt