Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Marka: Wizards of the Coast
MTG Commander Universes Beyond: Warhammer 40,000 - Necron Dynasties
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart
Marka: Wizards of the Coast
MTG Commander Universes Beyond: Warhammer 40,000 - The Ruinous Powers
Marka: KONAMI
Yu-Gi-Oh! TCG: Metal Raiders Booster 25th Anniversary Edition
Banner
Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet… rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku!
Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
Na czym to polega?
Najmłodszy z graczy odwraca górną kartę ze stosu, kładąc ją tak, by wszyscy mogli odczytać jej treść.
Gdy któryś z graczy stwierdzi, że potrafi rozwiązać zadanie, natychmiast zakrywa kartę dłonią i wykrzykuje odpowiedź!
Gdy zabierze rękę, sprawdzacie, czy miał rację i jeśli tak - otrzymuje tę (zakrytą) kartę przed sobą. Jeśli gracz uzbiera 2 karty o takim samym rewersie, to wymienia je na jedną z 4 części układanki.
Jeśli nie miał racji, kartę wtasowujecie do stosu i rozpoczynacie następną rundę. Gracz, który właśnie się pomylił nie może udzielać odpowiedzi przez następną kolejkę!
Osiem rodzajów tematycznych zadań!
Tajne przejścia. Podążaj za Harrym od drzwi do drzwi i wskaż przedmiot, do którego dotrze na samym końcu.
Wyścig o złoty znicz. Przyjrzyj się 3 parom zawodników i oceń, który czarodziej wygra.
Unikalny patronus. Zakryj kartę dłonia i powiedz, który z patronusów pojawił się tylko raz.
Magiczny chaos. Wskaż kolor najczęściej występującej poświaty.
Pojedynek na zaklęcia. Rzuć zaklęcie za pomocą palca wskazującego odpowiedniej ręki (wskazówką jest kolor poświaty na karcie).
Domy Hogwartu. Wskaż godło jednego z domów, które nie pasuje do pozostałych.
Magiczny krąg. Zapamiętaj symbole z tyłu karty, a następnie powiedz, który z nich został dodany lub odjęty po drugiej stronie.
Wyzwanie. To zadanie specjalne! Gracz musi zamknąć oczy i polegając wyłącznie na zmyśle dotyku rozpoznać fakturę jednej ze specjalnych kart.
Podstawowe informacje
Zawartość pudełka:
90 kart
6 układanek z herbem Hogwartu
instrukcja
Liczba graczy: 2-6 osób
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 15 minut
Marka: Rebel
Small World: Zestaw dodatków 1 - Nie bój nic + W pajęczej sieci
Marka: Rebel
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód
Marka: Rebel
Patchwork to metoda szycia, w której łączy się małe kawałki materiału w większą całość, tworząc nowy wzór. W przeszłości wykorzystywano ją, żeby zagospodarować niechciane ścinki i skrawki.
Chyba najstarsza gra biznesowa dostępna obecnie na rynku. Eurobiznes oparty jest na zasadach klasycznego Monopoly, praktycznie nie wprowadza żadnych zmian. Inna oczywiście jest plansza oraz miejsca do wykupienia. Plansza jest duża, grafiki
Marka: Egmont Polska
Przenieś się na moment do PRL-u, do lat osiemdziesiątych. Do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów, symbolem których stały się wszechobecne kolejki do sklepów.
Marka: Rebel
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie...