Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Marka: Wizards of the Coast
MTG Commander Universes Beyond: Warhammer 40,000 - Necron Dynasties
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart
Marka: Wizards of the Coast
MTG Commander Universes Beyond: Warhammer 40,000 - The Ruinous Powers
Marka: KONAMI
Yu-Gi-Oh! TCG: Metal Raiders Booster 25th Anniversary Edition
Banner
Jeszcze więcej artefaktów, eliksirów i potężnych mocy!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Res Arcana (edycja polska).
W ciemnej krypcie katedry mag zastanawia się, jak wykorzystać moc demonów dla wzmocnienia swoich zaklęć. Wróżbita zaszył się w swoim laboratorium i zapisuje zwój zniszczenia. Tymczasem pozostali magowie poszukują legendarnych stworów, które pozwolą im powstrzymać te mroczne siły.
Res Arcana: Lux et Tenebrae to rozszerzenie zawierające:
Ponadto wraz z tym dodatkiem pojawia się możliwość rozgrywki 5-osobowej i nowe zasady, które pozwalają lepiej skalować grę. Rozszerzenie wprowadza również dwa nowe elementy do wykorzystania w pojedynkach z pozostałymi magami: zwoje oraz demony.
To gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności.
Liczba graczy: 2-5 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 20-60 minut
Carcassonne: Księżniczka i Smok (druga edycja polska)
Marka: Rebel
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.
Marka: Egmont Polska
Przenieś się na moment do PRL-u, do lat osiemdziesiątych. Do czasów centralnego planowania i wiecznych rynkowych niedoborów, symbolem których stały się wszechobecne kolejki do sklepów.