
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro Strona do segregatora na 9 kart Platinum
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart Platinum
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart Platinum
One Piece Card Game - OP05 Awakening of the New Era Booster
Marka: Pokemon Company
Pokemon TCG: Destined Rivals - Booster
Marka: Fantasy Flight Games
Star Wars Unlimited - Shadows of the Galaxy Booster
Banner
Poszukiwania pierścienia
Gdy dojechał do drzewa, za którym krył się Frodo, koń stanął w miejscu. (…) Spod kaptura dobył się szmer, jakby jeździec węszył usilnie jakąś nieuchwytną woń; obracał przy tym głową to w jedną, to w drugą stronę. Nagły ślepy strach zdjął Froda.
Wspomniał o Pierścieniu. Ledwie śmiał oddychać, ale pokusa, by dobyć Pierścienia z kieszeni ogarnęła go z taką siłą, że zaczął przesuwać z wolna rękę. Czuł, że byle wsunął Pierścień na palec - będzie bezpieczny.
- J.R.R. Tolkien, Drużyna Pierścienia
Poszukiwania pierścienia to gra przygody i dedukcji utrzymana w klimatach trylogii Władcy Pierścieni, której projektantem jest Gabriele Mari, autor Listów z Whitechapel, oraz twórcy Wojny o Pierścień - Francesco Nepitello i Marco Maggi.
Poszukiwania pierścienia to przygoda dla 2-5 graczy, w której jeden z nich kieruje Frodem Bagginsem i jego kompanią, zaś pozostali wcielają się w hordę szukających Jedynego Pierścienia Nazgûli.
Celem gry dla gracza Drużyny Pierścienia jest ostatecznie dotarcie do Rivendell, zanim upłynie wyznaczony czas, natomiast zadaniem Upiorów Pierścienia jest wytropienie Froda i przechwycenie Pierścienia.
Gra Poszukiwania pierścienia jest rozgrywana w 2 częściach - w pierwszej Powiernik Pierścienia wyrusza z hobbickich rejonów Shire, a jego zadaniem jest jak najszybciej dotrzeć na drugi koniec mapy, w okolice Bree.
Gracz Powiernika porusza Frodem w tajemnicy, oznaczając jego kolejne pola ruchu na arkuszu za zasłonką gracza.
Upiory Pierścienia wyruszają z drugiego końca planszy i próbują wytropić Froda - w trakcie gry krąg poszukiwań będzie stopniowo się zacieśniał, a każde spotkanie z Nazgûlami wystawi Froda na zgubne działanie Jedynego Pierścienia, reprezentowanego w grze przez poziom zepsucia.
Jeśli poziom zepsucia Powiernika Pierścienia osiągnie określony poziom, gracze Upiorów Pierścienia zwyciężą, dlatego Frodo musi za wszelką cenę starać się zwodzić i unikać niebezpiecznych prześladowców, którzy cały czas nieubłaganie będą podążać jego tropem.
Jeśli Hobbitowi uda się bezpiecznie dotrzeć do Bree w ciągu 16 rund, gracz kontrolujący go wygrywa pierwszą część gry i rozgrywka przechodzi do części drugiej.
W drugiej części planszę odwraca się na drugą stronę, a gra przenosi się na trasę prowadzącą z Bree do Rivendell. Od teraz gracz Drużyny Pierścienia będzie poruszał się jako Gandalf - na początku drugiej części losuje on w tajemnicy kartę przedstawiającą szlak, którym Frodo będzie podróżował do Rivendell.
Pomimo tego, że Frodo porusza się z góry ustaloną trasą, gra nie staje się mniej emocjonująca. Wręcz przeciwnie - tym razem to na barkach Gandalfa będzie leżało wspieranie Powiernika Pierścienia i odwracanie uwagi Nazgûli w taki sposób, aby Hobbitowi udało się bezpiecznie dotrzeć do Rivendell, nim Czarni Jeźdźcy zdołają go wytropić.
Misję czarodzieja dodatkowo utrudni potężny Wódź Nazgûli, którego pojawienie się w grze oznacza dostęp do dodatkowych, potężnych zdolności, które ułatwią polowanie na Powiernika Pierścienia.
Poszukiwania pierścienia to gra samodzielna, jednak może być rozgrywana jako prolog do rozgrywki Wojny o Pierścień. W instrukcji zawarte są specjalne zasady, które zapewniają przewagę stronom Cienia lub Wolnych Ludów w zależności od wyniku rozgrywki w Poszukiwania pierścienia. Dzięki temu gracze będą mogli odtworzyć całą sagę Władcy Pierścieni, łącząc oba te tytuły w jedną, epicką rozgrywkę.
Na stronie wydawnictwa - galakta.pl - dostępna jest instrukcja pdf w języku polskim.
Zawartość pudełka:
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2-5 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 90 minut
Marka: Wizards of the Coast
D&D Dragonlance Shadow of the Dragon Queen Deluxe Edition - EN
Marka: Galakta
Posiadłość Szaleństwa (2 edycja): Świątynia Świtu
Marka: Galakta
Horror w Arkham (trzecia edycja): Wśród mrocznych fal
Marka: Galakta
Zbliżająca się koniunkcja planet może oznaczać koniec wszelkiego życia na Ziemi. Prorocy z dawnych czasów wiedzieli, że ten dzień nadejdzie i wznieśli potężne kamienne monumenty, które kryją klucz do naszego przetrwania. Czy
Marka: Galakta
Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym
Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu
Marka: Galakta
Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do realizacji
Marka: Rebel
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie - Zarzewie wojny
Poszukiwania pierścienia