Wszystkie bestsellery
  • Banner

Poszukiwania pierścienia

Poszukiwania pierścienia

199,00 zł
Brutto
Ilość
Obecnie niedostęne

redeem
Kupując ten produkt możesz zebrać 19 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 19 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 3,80 zł .


Opis

Poszukiwania pierścienia

Gdy dojechał do drzewa, za którym krył się Frodo, koń stanął w miejscu. (…) Spod kaptura dobył się szmer, jakby jeździec węszył usilnie jakąś nieuchwytną woń; obracał przy tym głową to w jedną, to w drugą stronę. Nagły ślepy strach zdjął Froda.

 

Wspomniał o Pierścieniu. Ledwie śmiał oddychać, ale pokusa, by dobyć Pierścienia z kieszeni ogarnęła go z taką siłą, że zaczął przesuwać z wolna rękę. Czuł, że byle wsunął Pierścień na palec - będzie bezpieczny.

- J.R.R. Tolkien, Drużyna Pierścienia

 

Poszukiwania pierścienia to gra przygody i dedukcji utrzymana w klimatach trylogii Władcy Pierścieni, której projektantem jest Gabriele Mari, autor Listów z Whitechapel, oraz twórcy Wojny o Pierścień - Francesco Nepitello i Marco Maggi.

 

Poszukiwania pierścienia to przygoda dla 2-5 graczy, w której jeden z nich kieruje Frodem Bagginsem i jego kompanią, zaś pozostali wcielają się w hordę szukających Jedynego Pierścienia Nazgûli.

 

Celem gry dla gracza Drużyny Pierścienia jest ostatecznie dotarcie do Rivendell, zanim upłynie wyznaczony czas, natomiast zadaniem Upiorów Pierścienia jest wytropienie Froda i przechwycenie Pierścienia.

 

Do granic Bree

 

Gra Poszukiwania pierścienia jest rozgrywana w 2 częściach - w pierwszej Powiernik Pierścienia wyrusza z hobbickich rejonów Shire, a jego zadaniem jest jak najszybciej dotrzeć na drugi koniec mapy, w okolice Bree.

 

Gracz Powiernika porusza Frodem w tajemnicy, oznaczając jego kolejne pola ruchu na arkuszu za zasłonką gracza.

 

Upiory Pierścienia wyruszają z drugiego końca planszy i próbują wytropić Froda - w trakcie gry krąg poszukiwań będzie stopniowo się zacieśniał, a każde spotkanie z Nazgûlami wystawi Froda na zgubne działanie Jedynego Pierścienia, reprezentowanego w grze przez poziom zepsucia.

 

Jeśli poziom zepsucia Powiernika Pierścienia osiągnie określony poziom, gracze Upiorów Pierścienia zwyciężą, dlatego Frodo musi za wszelką cenę starać się zwodzić i unikać niebezpiecznych prześladowców, którzy cały czas nieubłaganie będą podążać jego tropem.

 

Jeśli Hobbitowi uda się bezpiecznie dotrzeć do Bree w ciągu 16 rund, gracz kontrolujący go wygrywa pierwszą część gry i rozgrywka przechodzi do części drugiej.

 

Na Naradę u Elronda

 

W drugiej części planszę odwraca się na drugą stronę, a gra przenosi się na trasę prowadzącą z Bree do Rivendell. Od teraz gracz Drużyny Pierścienia będzie poruszał się jako Gandalf - na początku drugiej części losuje on w tajemnicy kartę przedstawiającą szlak, którym Frodo będzie podróżował do Rivendell.

Pomimo tego, że Frodo porusza się z góry ustaloną trasą, gra nie staje się mniej emocjonująca. Wręcz przeciwnie - tym razem to na barkach Gandalfa będzie leżało wspieranie Powiernika Pierścienia i odwracanie uwagi Nazgûli w taki sposób, aby Hobbitowi udało się bezpiecznie dotrzeć do Rivendell, nim Czarni Jeźdźcy zdołają go wytropić.

 

Misję czarodzieja dodatkowo utrudni potężny Wódź Nazgûli, którego pojawienie się w grze oznacza dostęp do dodatkowych, potężnych zdolności, które ułatwią polowanie na Powiernika Pierścienia.

 

Koniec gry?

 

Poszukiwania pierścienia to gra samodzielna, jednak może być rozgrywana jako prolog do rozgrywki Wojny o Pierścień. W instrukcji zawarte są specjalne zasady, które zapewniają przewagę stronom Cienia lub Wolnych Ludów w zależności od wyniku rozgrywki w Poszukiwania pierścienia. Dzięki temu gracze będą mogli odtworzyć całą sagę Władcy Pierścieni, łącząc oba te tytuły w jedną, epicką rozgrywkę.

 

Na stronie wydawnictwa - galakta.pl - dostępna jest instrukcja pdf w języku polskim.

Zawartość pudełka:

  • instrukcja
  • plansza dwustronna
  • 7 plastikowych figurek
  • zasłonka powiernika pierścienia
  • dziennik podróży
  • 36 kart podróży
  • 22 karty czarnoksięstwa
  • 44 karty sprzymierzeńców
  • 5 kart kompanii
  • 5 kart pomocy Upiorów pierścienia
  • karta pomocy Gandalfa Szarego
  • karta pomocy Czarnych Jeźdźców
  • 7 kości akcji Upiorów Pierścienia
  • koperta "List od Gandalfa"
  • 90 żetonów i znaczników

Podstawowe informacje:

Liczba graczy: 2-5 osób

Wiek: od 14 lat

Czas gry: ok. 90 minut

Szczegóły produktu
Galakta
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku