Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Marka: Wizards of the Coast
MTG Commander Universes Beyond: Warhammer 40,000 - Necron Dynasties
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart
Marka: Wizards of the Coast
MTG Commander Universes Beyond: Warhammer 40,000 - The Ruinous Powers
Marka: KONAMI
Yu-Gi-Oh! TCG: Metal Raiders Booster 25th Anniversary Edition
Banner
Poszukiwania pierścienia
Gdy dojechał do drzewa, za którym krył się Frodo, koń stanął w miejscu. (…) Spod kaptura dobył się szmer, jakby jeździec węszył usilnie jakąś nieuchwytną woń; obracał przy tym głową to w jedną, to w drugą stronę. Nagły ślepy strach zdjął Froda.
Wspomniał o Pierścieniu. Ledwie śmiał oddychać, ale pokusa, by dobyć Pierścienia z kieszeni ogarnęła go z taką siłą, że zaczął przesuwać z wolna rękę. Czuł, że byle wsunął Pierścień na palec - będzie bezpieczny.
- J.R.R. Tolkien, Drużyna Pierścienia
Poszukiwania pierścienia to gra przygody i dedukcji utrzymana w klimatach trylogii Władcy Pierścieni, której projektantem jest Gabriele Mari, autor Listów z Whitechapel, oraz twórcy Wojny o Pierścień - Francesco Nepitello i Marco Maggi.
Poszukiwania pierścienia to przygoda dla 2-5 graczy, w której jeden z nich kieruje Frodem Bagginsem i jego kompanią, zaś pozostali wcielają się w hordę szukających Jedynego Pierścienia Nazgûli.
Celem gry dla gracza Drużyny Pierścienia jest ostatecznie dotarcie do Rivendell, zanim upłynie wyznaczony czas, natomiast zadaniem Upiorów Pierścienia jest wytropienie Froda i przechwycenie Pierścienia.
Gra Poszukiwania pierścienia jest rozgrywana w 2 częściach - w pierwszej Powiernik Pierścienia wyrusza z hobbickich rejonów Shire, a jego zadaniem jest jak najszybciej dotrzeć na drugi koniec mapy, w okolice Bree.
Gracz Powiernika porusza Frodem w tajemnicy, oznaczając jego kolejne pola ruchu na arkuszu za zasłonką gracza.
Upiory Pierścienia wyruszają z drugiego końca planszy i próbują wytropić Froda - w trakcie gry krąg poszukiwań będzie stopniowo się zacieśniał, a każde spotkanie z Nazgûlami wystawi Froda na zgubne działanie Jedynego Pierścienia, reprezentowanego w grze przez poziom zepsucia.
Jeśli poziom zepsucia Powiernika Pierścienia osiągnie określony poziom, gracze Upiorów Pierścienia zwyciężą, dlatego Frodo musi za wszelką cenę starać się zwodzić i unikać niebezpiecznych prześladowców, którzy cały czas nieubłaganie będą podążać jego tropem.
Jeśli Hobbitowi uda się bezpiecznie dotrzeć do Bree w ciągu 16 rund, gracz kontrolujący go wygrywa pierwszą część gry i rozgrywka przechodzi do części drugiej.
W drugiej części planszę odwraca się na drugą stronę, a gra przenosi się na trasę prowadzącą z Bree do Rivendell. Od teraz gracz Drużyny Pierścienia będzie poruszał się jako Gandalf - na początku drugiej części losuje on w tajemnicy kartę przedstawiającą szlak, którym Frodo będzie podróżował do Rivendell.
Pomimo tego, że Frodo porusza się z góry ustaloną trasą, gra nie staje się mniej emocjonująca. Wręcz przeciwnie - tym razem to na barkach Gandalfa będzie leżało wspieranie Powiernika Pierścienia i odwracanie uwagi Nazgûli w taki sposób, aby Hobbitowi udało się bezpiecznie dotrzeć do Rivendell, nim Czarni Jeźdźcy zdołają go wytropić.
Misję czarodzieja dodatkowo utrudni potężny Wódź Nazgûli, którego pojawienie się w grze oznacza dostęp do dodatkowych, potężnych zdolności, które ułatwią polowanie na Powiernika Pierścienia.
Poszukiwania pierścienia to gra samodzielna, jednak może być rozgrywana jako prolog do rozgrywki Wojny o Pierścień. W instrukcji zawarte są specjalne zasady, które zapewniają przewagę stronom Cienia lub Wolnych Ludów w zależności od wyniku rozgrywki w Poszukiwania pierścienia. Dzięki temu gracze będą mogli odtworzyć całą sagę Władcy Pierścieni, łącząc oba te tytuły w jedną, epicką rozgrywkę.
Na stronie wydawnictwa - galakta.pl - dostępna jest instrukcja pdf w języku polskim.
Zawartość pudełka:
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2-5 osób
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 90 minut
Marka: Galakta
Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym
Marka: Galakta
Zajrzyj do sal wykładowych prestiżowego Uniwersytetu Miskatonic! Świat Arkham jest większy i bardziej przerażający niż sądzisz, lecz członkowie wydziałów tej uświęconej instytucji widzieli prawdziwą grozę i spoglądali
Marka: Galakta
Descent: Wędrówki w Mroku - Spadkobiercy Krwi (twarda oprawa)
Marka: Black Monk Games
GENETYKA! W imię stałego zwiększania wydajności, ludzkość NAGINAŁA zarówno rośliny, jak i zwierzęta, do swoich własnych POTRZEB. Te niecne praktyki w końcu sprawiły, że nieodwracalnie zmieniliśmy siebie samych. Teraz, po RUINACH
Marka: Rebel
World of Warcraft: Wrath of the Lich King (edycja polska)
Marka: Galakta
Posiadłość Szaleństwa (2 edycja): Przerażające podróże
Marka: Galakta
Horror w Arkham (trzecia edycja): Wśród mrocznych fal
Marka: Galakta
Horror w Arkham: Śmiertelna Głębia Nocy (trzecia edycja)
Marka: Rebel
Biuro Śledcze: Śledztwa w Arkham i inne tajemnice