Marka: Ultra Pro
Ultra Pro Strona do segregatora na 9 kart Platinum
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart Platinum
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart Platinum
One Piece Card Game - OP05 Awakening of the New Era Booster
Marka: Fantasy Flight Games
Star Wars Unlimited - Shadows of the Galaxy Booster
One Piece Card Game - OP05 Awakening of the New Era Booster Box
Banner
Ahoj Szczurze Lądowy!
Niech zgadnę co Cię tu sprowadza? Skarby i Poziomy?! Dobrze trafiłeś! W Munchkinie z Karaibów będziesz miał okazję przepłynąć siedem mórz i oceanów, stawić czoła najstraszliwszym Potworom z głębin, zmierzyć się z przerażającym Davy Jonesem i wypatroszyć całe stada Rekinów, aby zgarnąć ich Skarby, zyskać Poziomy i zostać najstraszliwszym piratem na Karaibach! Bez tego całego, durnego odgrywania postaci!
Munchkin z Karaibów to nowa, pełna humoru, niekolekcjonerska gra karciana, w której gracze wcielają się w role Piratów, Marynarzy lub Kupców; zbierają przedmioty, broń i ekwipunek; walczą z potworami, a w nagrodę za ich pokonanie dostają skarby i poziomy postaci. Gracze muszą przy tym równocześnie współpracować i rywalizować, by jak najszybciej zdobyć 10.Poziom swojej postaci, zostać Super Munchkinem i zwyciężyć! Arrrrr!
Munchkina z Karaibów jest samodzielną grą, opierającą się na mechanice bestsellerowej gry karcianej Munchkin. Jednak można ją także łączyć z Munchkinem Edycją Rozszerzoną i dowolnymi innymi podstawkami i dodatkami do Munchkina dla jeszcze większej ilości Potworów, Skarbów i Poziomów!
Zawartość pudełka:
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2-6 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 60 minut
Marka: Galakta
Nieznane siły to najnowszy dodatek do gry kościanej Znak Starszych Bogów, która przenosi graczy w świat Mitów Cthulhu, znany z prozy H.P.Lovecrafta i gier planszowych takich jak Horror w Arkham czy Posiadłość Szaleństwa.
Marka: Rebel
Star Wars: The Deckbuilding Game - Clone Wars (edycja polska)
Marka: Black Monk Games
W Gwiazdy Są w Porządku gracze wcielają się w rolę kultystów przywołujących koszmary spoza czasu i przestrzeni, rodem z prozy Lovecrafta. Rzucają zaklęcia pomniejszych kreatur, aby przesuwać kafelki, z których składa się niebo.