- Obniżka
- Nowy
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro Strona do segregatora na 9 kart Platinum
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart Platinum
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart Platinum
One Piece Card Game - OP05 Awakening of the New Era Booster
Marka: Fantasy Flight Games
Star Wars Unlimited - Shadows of the Galaxy Booster
One Piece Card Game - OP05 Awakening of the New Era Booster Box
Banner
Jest rok 2964 i wielkie centra handlowe biją rekordy popularności. Bo jak ich nie uwielbiać, skoro dzięki nim możemy w jednym miejscu znaleźć wszystko, czego tylko chcemy? Jedyny problem jest taki, że wyrastają w całej galaktyce niczym grzyby po deszczu, a Centrum Zaopatrzenia 3000 nie może nadążyć za popytem. Podekscytowani klienci już się zlatują, więc inżynierzy muszą zrobić wszystko, co w ich mocy, aby zbudować centrum handlowe na miarę pragnień konsumentów. Takie podejście może doprowadzić do powstania dziwacznych budowli, ale to nic – najważniejsze, żeby klient był zadowolony!
W dynamicznej grze strategicznej Supersklep 3000 wcielisz się w jednego z rywalizujących inżynierów, którzy chcą zbudować najbardziej wyjątkowe centrum handlowe wszech czasów. Musisz stworzyć taką kombinację sklepów i atrakcji, aby zadowolić najbardziej wymagających klientów. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne grupowanie sklepów w strefy i sprawne zarządzanie zasobami, które pozwoli Ci zrealizować jak najwięcej celów i zbudować wspaniałe atrakcje. Czy uda Ci się zostawić konkurencję w tyle?
Na czym to polega?
Podczas rozgrywek w Supersklep 3000 rozgrywamy kolejno swoje tury. W każdej z nich musimy wykonać jedną z akcji:
1. Budowa pozwala graczowi dołożyć kafelek do swojego centrum handlowego. Może to być segment, atrakcja albo parking. Kafelki pobieramy z Centrum Zaopatrzenia, a ich koszt jest zależny od położenia (które będzie się zmieniało w trakcie rozgrywki).
2. Zamiast budować, możemy pobrać pieniądze, odrzucając segment z Centrum Zaopatrzenia. Kafelki są bowiem wielofunkcyjne – po jednej stronie mają konkretne lokacje, a po drugiej symbole banknotów.
Naszym głównym celem jest zaspokajanie potrzeb klientów. Gracze rozpoczynają z trzema odwiedzającymi, jednak budowanie wejść i niektórych parkingów będzie dostarczało kolejnych. Każdy z klientów chce dotrzeć do konkretnego sklepu, a jeśli mu to umożliwimy – zapewni nam punkty na koniec gry. Zdobędziemy je też za grupowanie segmentów w strefy.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Dzięki dużej zmienności dostępnych elementów poszczególne rozgrywki stanowią ciekawe wyzwanie i pozwalają na wypróbowanie nowych strategii.
- Podstawowy mechanizm gry jest bardzo prosty – wszystko sprowadza się do decyzji, czy dodajemy kafelek do swojego centrum, czy pobieramy dochód. Całe piękno tkwi jednak w umiejętnym łączeniu elementów oraz dostrzeganiu i wykorzystywaniu nadarzających się okazji.
- Gra może być ciekawym wprowadzeniem do świata zarządzania zasobami, a rozwijanie własnego centrum i konieczność planowania ruchu klientów doskonale rozwijają wyobraźnię przestrzenną.
Podstawowe informacje
Zawartość pudełka:
- 96 kafelków segmentów centrum handlowego
- plansza Centrum Zaopatrzenia 3000
- 56 klientów
- 16 kart atrakcji
- 14 kafelków atrakcji
- 4 kafelki wejść głównych
- planszetka parkingów
- 8 kafelków parkingów
- 12 początkowych kafelków pieniędzy
- 12 żetonów balonów
- 4 rusztowania
- znacznik pierwszego gracza
Liczba graczy: 2-4 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: 30-45 minut
Marka: Portal
Najnowszy dodatek do Osadników: Narodziny Imperium podobnie jak wcześniej wydany Każdy Potrzebuje Przyjaciela jest poręcznym zestawem kart, które możemy dodać do wersji podstawowej. Dodatek wprowadza regułę setów - dzięki której gracze
Marka: Portal
Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)
Marka: Portal
Cthulhu: Death May Die - Kampania 2 (edycja polska)
Marka: Portal
Słońce świeci, stokrotki kwitną, żywopłoty stoją dumnie. Spokój leniwego poranka przerywa sporadyczny szwargot karabinów maszynowych oraz huk odległych eksplozji. Tysiące mężczyzn ścierają się ze sobą w walce – jedni giną
Marka: Portal
Cthulhu: Death May Die - Czarna koza z lasu
Marka: Bard
Każdy wiek ma swoje wyzwania. Epoka kamienna ukształtowała się przez pojawienie się rolnictwa i przetwórstwa. Zaczyna i rozwija się handel, a cywilizacja zakorzenia się i rozprzestrzenia.