Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Marka: Wizards of the Coast
MTG Commander Universes Beyond: Warhammer 40,000 - Necron Dynasties
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart
Marka: Wizards of the Coast
MTG Commander Universes Beyond: Warhammer 40,000 - The Ruinous Powers
Marka: KONAMI
Yu-Gi-Oh! TCG: Metal Raiders Booster 25th Anniversary Edition
Banner
Pięć Klanów
Twoja karawana przekroczyła granicę Krainy Tysiąca i Jednej Nocy i dotarła do legendarnego Sułtanatu Naqali. Od wielu lat tron państwa-miasta pozostaje pusty, bowiem szanowany sułtan opuścił ten świat bezpotomnie. Wróżbici przepowiedzieli jednak przybycie nieznajomych, którzy, wpływając na pięć klanów, stoczą walkę o kontrolę nad osławioną krainą. Czy to właśnie Ty wypełnisz proroctwo? Okiełznaj pradawne dżiny i pokieruj pięcioma klanami, a Sułtanat może być Twój!
Pięć Klanów to strategiczna gra z modularną planszą, w której wcielamy się w obcokrajowców przybywających do legendarnego państwa-miasta Naqali. Manipulując tytułowymi klanami, a także biorąc na służbę prastare dżiny, będziemy próbowali zdobyć wpływy w mieście. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwięcej punktów z dóbr zgromadzonych podczas gry, zebranych płytek oraz pozyskanych sojuszników.
Na początku każdej rundy wszyscy gracze biorą udział w licytacji, by ustalić kolejność rozgrywania akcji. Walutą są złote monety - cenny surowiec, którym warto gospodarować rozważnie. Po ustaleniu kolejności, uczestnicy będą kolejno rozgrywali swoje tury według następujących kroków:
W ten sposób gracze wykonują naprzemiennie swoje akcje aż do momentu, gdy któremuś z nich zabraknie wielbłądów lub sytuacja na planszy uniemożliwi ruch członkami klanów.
Zawartość pudełka:
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2-4 osoby
Wiek: od 13 lat
Czas gry: ok. 40-80 minut
Pasujące koszulki:
Marka: Phalanx Games
Scythe: Igrając z wiatrem (nowa edycja)
Marka: Portal
Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch.
Marka: Portal
Clash of Cultures: Monumentalna Edycja Polska