Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Lorcana - Chapter 1: The First Chapter sleeved booster
Marka: Wizards of the Coast
MTG Commander Universes Beyond: Warhammer 40,000 - Necron Dynasties
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart
Marka: Wizards of the Coast
MTG Commander Universes Beyond: Warhammer 40,000 - The Ruinous Powers
Marka: KONAMI
Yu-Gi-Oh! TCG: Metal Raiders Booster 25th Anniversary Edition
Banner
Horror w Arkham LCG - Blada Maska
Z ulic Paryża śledztwo prowadzi was w podziemia, do miejskich katakumb. Nie podejrzewaliście, że poszukiwanie prawdy kryjącej się za Królem w żółci zaprowadzi tak daleko od rodzimych dzielnic Arkham. Jednak ulice, język i ponure tunele nie są jedynymi obcymi rzeczami – w paryskich katakumbach czai się coś zdecydowanie nie z tego świata.
Gdy schodzicie pod paryskie ulice, poruszacie się w ciemnościach po nieznanym labiryncie podziemnych grobowców. Rozszerzenie Blada Maska wprowadza nową talię Katakumb, włącznie z tą lokalizacją, którą macie nadzieję ostatecznie odkryć. Karty Katakumb należy potasować i umieścić na spodzie talii katakumb. Następnie umieszcza się lokalizację startową i oznacza ją żetonem surowców, a pozostałe lokalizacje Katakumb tasuje się i umieszcza na wierzchu talii.
Kiedy talia jest już gotowa, rozpoczyna się najbardziej emocjonująca część rozgrywki. Zamiast rozkładania całej sieci lokalizacji na początku gry, gracze rozpoczynają tylko z jedną lokalizacją na stole, przez którą wchodzą do Katakumb. Przez całą grę za każdym razem, kiedy jest odkrywana nowa karta Katakumb, otwiera się nowy pasaż, który prowadzi głębiej w tunele. W zależności od lokalizacji początkowej, kolejne karty Katakumb mogą być umieszczane pod, nad, po lewej lub po prawej stronie, a także tworzyć wokół badaczy rozgałęzienia. Nigdy nie będziecie wiedzieć, czego się spodziewać, dopóki nie wkroczycie na nową lokalizację…
Wszystkie fizyczne i nadprzyrodzone zagrożenia w scenariuszu Blada Maska sprawiają, że nie ma tu miejsca dla niedoświadczonych badaczy. Łatwo się zgubić i równie łatwo przepaść bez wieści, wpadłszy w pułapki groteskowych potworów, obłąkańczych wizji i w szpony innych zagrożeń. W takich okolicznościach potrzebny będzie każdy punkt doświadczenia, aby ulepszyć talię i umiejętności przetrwania.
Nowe karty graczy dzielą się na wysokopoziomowe wersje wcześniejszych kart oraz całkiem nowe karty umiejętności. Jeśli kampania do tej pory szła wam dobrze, ulepszenie posiadanych obecnie kart będzie korzystniejsze niż wprowadzenie nowych i zmiana kompozycji talii. Z drugiej strony, jeśli chce się odkrywać nowe ścieżki i lepiej panować nad pozostałą poczytalnością, nowe karty umiejętności mogą okazać się użyteczniejsze, jak np. Inspirująca obecność. Każda z tych zdolności może zaważyć nad życiem i śmiercią podczas prób odnalezienia się w mrocznych, krętych tunelach.
W krętych paryskich katakumbach wypełnionych gęstym mrokiem kryją się wskazówki, bez których tajemnica Króla w żółci nie zostanie rozwiązana. Coraz częściej zastanawiacie się, w jaki sposób makabryczna sztuka sprowadza na miasta falę nieszczęść i co kryje się pod Bladą Maską? Ale czy na pewno chcecie to wiedzieć…?
Zestaw Blada Maska zawiera V scenariusz kampanii Szlak do Carcosy.
Marka: Galakta
Horror w Arkham LCG - Gdzie mieszkają bogowie
Marka: Galakta
Horror w Arkham LCG: Powrót zapomnianej ery
Marka: Galakta
Horror w Arkham LCG - Światło pośród mgieł
Marka: Galakta
Horror w Arkham LCG - Zagubieni w Czasie i Przestrzeni
Marka: Galakta
Horror w Arkham LCG - Powrót nocy fanatyka
Marka: Galakta
Horror w Arkham LCG - Morderstwo w Hotelu Excelsior
Marka: Galakta
Horror w Arkham LCG - Na wysokich obrotach
Marka: Galakta
Horror w Arkham LCG - Śluz, który pożarł wszystko
Marka: Galakta
Horror w Arkham LCG - Zjednoczenie i zwątpienie