- Obniżka
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro Strona do segregatora na 9 kart Platinum
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart Platinum
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart Platinum
One Piece Card Game - OP05 Awakening of the New Era Booster
Marka: Fantasy Flight Games
Star Wars Unlimited - Shadows of the Galaxy Booster
One Piece Card Game - OP05 Awakening of the New Era Booster Box
Banner
W niewielkiej wsi położonej w sercu malowniczej puszczy niedawno odnotowano obecność wilkołaków. Co noc mieszkańcy wioski, którzy pod wpływem tajemniczego zjawiska zamieniają się w wilkołaki, popełniają straszliwe zbrodnie. Nadszedł czas, aby wziąć sprawy w swoje ręce i pokonać tę starożytną siłę zła, zanim wioska całkowicie opustoszeje.
Wilkołaki z Czarnego Lasu to narracyjna gra blefu i dedukcji, w której każdemu uczestnikowi przypisywana jest rola: wilkołaka, zwykłego mieszkańca lub specjalnej postaci. Pod wodzą narratora prowadzona jest rozgrywka składająca się z naprzemiennych faz nocy (gdy wilkołaki wybierają, którego z wieśniaków się pozbyć) oraz dnia (gdy mieszkańcy starają się wyeliminować wilkołaki ze swojego grona). Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich postaci spoza swojej grupy.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Ta wersja klasycznej już gry imprezowej „mafia” pozwala na świetną zabawę w naprawdę dużym gronie. Z Wilkołakami jednocześnie może się bawić aż 18 osób!
Nie ma chyba drugiej tak prostej gry, która dostarczy tak wielu emocji w tak krótkim czasie i przy tak niewielu zasadach.
Każda z dostępnych ról dostarcza zupełnie innych wrażeń płynących z rozgrywki. Dodatkowo sama gra jest na tyle elastyczna, by zawsze można było ją oryginalnie poprowadzić.
Podstawowe informacje
Zawartość pudełka:
- 24 karty
- instrukcja
Liczba graczy: 8-18 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Marka: Rebel
Stranger Things: Attack of The Mind Flyer (edycja polska)
Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć
Marka: Rebel
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym