
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro Strona do segregatora na 9 kart Platinum
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart Platinum
Marka: Ultra Pro
Ultra Pro strona do segregatora na 9 kart Platinum
One Piece Card Game - OP05 Awakening of the New Era Booster
Marka: Fantasy Flight Games
Star Wars Unlimited - Shadows of the Galaxy Booster
Banner
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości.
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości.
Tajemnicze Domostwo to towarzyska gra planszowa dla 2-7 graczy. Jeden z nich wciela się w postać ducha. Jego zadaniem jest sprawić, by pozostali gracze odgadli przedmioty, miejsca i osoby powiązane ze zbrodnią sprzed lat. Posłużą im do tego przepiękna talia kart, siła skojarzeń i potęga wyobraźni!
Oto zabawa w skojarzenia, która świetnie sprawdza się zarówno dla pary, jak i w większym gronie rodziny i przyjaciół!
Zawartość pudełka:
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2-6 osób
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Marka: Rebel
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie - Cieniste ścieżki
Marka: Galakta
Horror w Arkham (trzecia edycja): Wśród mrocznych fal
Wojownicy Podziemi: Katakumby Karkołomnych Koszmarów
Marka: Portal
Kiedy pewnego mroźnego, deszczowego poranka kapitan Robert FitzRoy wkraczał na pokład HMS Beagle, nie spodziewał się, że właśnie rozpoczyna się jedna z najsłynniejszych wypraw morskich w historii ludzkości. Był 27 grudnia 1831 roku.
Marka: Rebel
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie - Złoczyńcy z Eriadoru
Talisman: Magia i Miecz (5. edycja) - Sojusze - Wezwanie losu
Marka: Galakta
Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym
Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają dokładnie siedem nocy na odkrycie przesłania nieszczęsnego mieszkańca posiadłości.