Wszystkie bestsellery
  • Banner

  • Nowy

Jedyny Pierścień: Moria - za Drzwiami Durina

Jedyny Pierścień: Moria - za Drzwiami Durina

159,00 zł
Brutto
Ilość

redeem
Kupując ten produkt możesz zebrać 15 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 15 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 3,00 zł .


Opis

Staw czoła ciemności Khazad-dûm!

Nie dzwoni harfy struna ani młot uderza –

Tylko ciemność w pałacach Durina dziś mieszka.

Cień się panoszy pośród mogił jego ludu

W głębinach Morii, w czarnych lochach Khazad-dûmu.

Oto Moria – za Drzwiami Durina, dodatek do gry fabularnej Jedyny Pierścień, który opisuje Khazad-dûm na wiele lat przed nieszczęsną wyprawą Balina. Czy zdołasz odkryć tajemnice i pokonać wrogów? A może w twoim sercu zalegnie Cień?

Odkryj stolicę krasnoludów!

Przez niezliczone wieki miasto Dwarrowdelf służyło krasnoludzkim królom za stolicę. Tam lud Durina rył głęboko w korzeniu góry, poszukując mithrilu, sławnego srebra Morii. Tam budował niezliczone cuda skąpane w blasku kryształowych latarni. Jednak tysiąc lat temu Zguba Durina przegnała krasnoludów z domu ojców. W mieście zaległa ciemność rojna od orków, goblinów i gorszych jeszcze stworów.

Lecz oto zaświtała nadzieja! W Bitwie Pięciu Armii położono trupem tylu orków, że Sale Durina stoją pewnie puste, czekając tylko na śmiałków gotowych zstąpić w czarną podgórską otchłań i objąć je w posiadanie. Zapewne skrzą się od stosów złota i drogich kamieni. Kto wie, może w kopalniach pod Carathrasem wciąż błyskają żyły mithrilu. Przestąp tedy niesławne wrota i ruszaj w podziemne czeluści!

Co znajdziesz w środku?

- Szeroki opis historii miasta i kopalni wraz z kroniką lat.

- Przewodnik po regionach Khazad-dûm i jego okolicach.

- Krasnoludzkich patronów i patronki.

- Mapę podziemi.

- Zasady samotnej wyprawy w czeluści Morii.

- Nową rodzimą kulturę.

- Nowych przeciwników, w tym orków i innych plugastw gnieżdżących się w mroku, a także opis straszliwej potęgi Balroga.

- Specjalne modyfikacje zasad Podróży z Jedynego Pierścienia, stosowane podczas wędrówki przez Morię.

- Pomysły na tematykę kampanii i konkretne na przygody, w tym pogłoski na temat Morii.

- Wskazówki dla Mistrzyń i Mistrzów Wiedzy, w tym przydatne generatory.

- Opis wyprawy Balina i pomysły, jak wpleść ją w przygody.

INFORMACJE DODATKOWE

- Liczba stron: 228

- Okładka: twarda

- Format: A4

- Wydruk: w kolorze

Szczegóły produktu
1 Przedmiot
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Śledź nas na Facebooku