Wszystkie bestsellery
  • Banner

Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)

Neuroshima HEX: Merchants Guild (edycja 3.0)

35,00 zł
Brutto
Ilość
Obecnie niedostęne

redeem
Kupując ten produkt możesz zebrać 3 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 3 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,60 zł .


Opis

Merchants Guild to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii! 

Gildii Kupców nikt nie brał na poważnie, bo co to za siła bez terytorium, bez flag, bez floty rozkrzyczanych gangerów na odpicowanych brykach. A jednak - gdy kolejny wędrowny handlarz przepada bez śladu i towaru, okazuje się, że stoją za nim gamble i koledzy. I ci koledzy, z pomocą tych gambli, potrafią zorganizować flotę, która pod ich flagą bierze i wjeżdża w to terytorium z misją edukacyjną. Nie uwierzysz, jak szybko ludzie łapią naukę o sile gambli i tych, którzy nimi obracają.

Siedemnasta armia - dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!

Gamble - waluta pustkowi - zmień myślenie o odrzucaniu żetonów i odkładaj te, które przyniosą ci najwięcej gambli, by opłacić cechy swoich jednostek.

Nowe wykorzystanie Inicjatywy - za odrzucony żeton otrzymasz tyle gambli, ile wynosi jego inicjatywa. Przed tobą decyzja: szybka jednostka na planszy albo budżet na cechy innych żetonów?

Magia pieniądza - czaruj gamblami, opłacając dodatkowe rany Snajpera, kontrakty na sieci, ciosy i strzały, czy zamianę zwykłych strzałów na snajperskie.

Zawartość pudełka:

- 35 żetonów Gildii Kupców

- 7 znaczników Gambli

- 8 znaczników Dezaktywacji

- 1 znacznik Sieci

- 1 zapasowy żeton

- Instrukcja

Szczegóły produktu
Portal
16 innych produktów w tej samej kategorii:

Marka: Bard

Epoka Kamienia (Stone Age)

Każdy wiek ma swoje wyzwania. Epoka kamienna ukształtowała się przez pojawienie się rolnictwa i przetwórstwa. Zaczyna i rozwija się handel, a cywilizacja zakorzenia się i rozprzestrzenia.

Cena 149,00 zł
Więcej
Obecnie niedostęne

Śledź nas na Facebooku